VÄNTA

Trimate AB strävar alltid efter att ha nöjda kunder och vi arbetar kontinuerligt med att leva upp till dina förväntningar. Om du har några förslag eller kommentarer, vänligen maila oss med hjälp av uppgifterna på  sidan för "kontakta oss". 


Leveranstider och fraktkostnader

Leveranstider för de flesta orter inom Sverige är normalt 3-5 arbetsdagar. Europeiska leveranser varierar beroende på land. Besök vår leverans & frakt sida för specifika detaljer. Tullar/skatt - Observera att för länder utanför EU kan det finnas tullavgifter att betala beroende på värdet av varorna och detta ligger i kundens ansvar.


Cyklar, Ramar och hjul

Leveranstider för cyklar, ramar och hjul skiljer sig åt. Leverans av varor som finns i lager vid den tidpunkt du gör din beställning, är normalt 3-5 arbetsdagar. Cyklar, ramar och hjul som inte finns i lager fortfarande kan vara tillgänglig för beställning. I det här fallet förväntad leverans är mellan 2-4 veckor. För att bekräfta om vi har dina varor i lager och mer exakta leveranstider, vänligen kontakta oss innan du lägger din beställning.

Se vår LEVERANS & FRAKT avsnitt.


Returpolicy

Vi vill att du ska vara helt nöjd med de du köper hos oss men om du av någon anledning inte nöjd med köpet, kan du returnera produkterna till oss. När du lämnar tillbaka varorna får du pengarna tillbaka inom 14 dagar.

Se vår Returpolicy för fullständig information.


Prissättning och betalning

Alla priser är i svenska kronor inklusive moms (momssats 25%). Inköp från utanför Sverige debiteras i svenska kronor (utom GBP £ och Euro €) och omvandlas till lokal valuta från din bank. För kunder inom euroområdet som väljer euro som valuta, debitering sker i euro. Vid beställning måste du ange korrekta uppgifter för betalningskort inklusive adress. Dessa uppgifter kontrolleras noga av säkerhetsskäl och varje fel kan orsaka försening av leverans.


Säkerhet

Vi använder Stripe för våra kortbetalningar. Stripe är en av de ledande betaltjänstleverantörerna och är certifierat enligt PCI leverantör Level 1, den strängaste nivån av certifiering. Stripe använder alla de senaste krypteringsmetoder och aktivt arbetar för att skydda kortbetalningar från bedrägerier och övervakar misstänkta transaktioner. Dina kreditkortsuppgifter lagras inte på några servrar eller datorer.


Noggrannhet av webbplats

Vi strävar efter att hålla alla bilder och produktbeskrivningar aktuell och så korrekt som möjligt, men vi måste förlita sig på information som lämnas till oss av tillverkare och leverantörer. Trimate AB försök att se till att informationen är korrekt, men ibland fel kan uppstå. När en vikt ges till en viss produkt, är detta den vikt som anges av tillverkaren och vi kan inte garantera dess riktighet.

Om någon produkt vi levererar skiljer sig från beskrivningen på webbplatsen naturligtvis erbjuder vi återbetalning eller ersättning.


Returer

Vi vill att du ska vara helt nöjd med din köp. Det innebär att du kan skicka tillbaka oanvända och oskadda varor. OBS!De gäller inte specialbeställningar eller produkter som inte finns i lager.

Givetvis får du en erbjudande via e-post med möjlighet att avbryta din beställning om du inte vill vänta.

- Detta gäller inte cyklar, ramar eller hjulssatser.


Ofullständiga beställningar

Om du upptäcker att din beställning är felaktiga eller ofullständiga, måste du kontakta oss inom 28 dagar från mottagandet av dina varor och vi kommer att göra vårt yttersta för att förse dig med rätt eller saknade delar. Om vi inte kan uppfylla detta, kommer du ha rätt till full återbetalning i enlighet med vår returpolicy.


Erbjudanden, Kuponger och rabatter

Erbjudanden kan inte tillämpas retroaktivt. Följande undantag gäller:

  • Presentkort
  • Alla bindande erbjudande


Integritetspolicy

Läs vår sekretesspolicy för mer information.


Och slutligen

Vi fungerar som ett etiskt, kundfokuserad verksamhet och gör allt för att säkerställa en positiv erfarenhet av hantering av våra kunder. Vi vet att du har ett val, och uppskattar att du väljer oss.